Kundrecensioner
Vi uppskattar all feedback från kunder. Här är några av kommentarerna vi har fått om våra kläder.
Om Flor overall

"Köpte overallen. Ett fantastiskt plagg som man knappt märker att man har på sig."
"Jag älskar overallen! Äntligen ett plagg jag kan dra på mig utan att behöva byta om, perfekt för mig som är aktiv och arbetar mycket hemma. Oavsett om det är i trädgården, städa garaget, måla, renovera eller klippa gräsmattan."
"Fantastisk komfort i en Flor overall."
"Så härligt med en overall som sitter som den ska, bekväm är den också, den här gillade jag!"
"Flors overall var den enda som passade under graviditeten, och den var dessutom bekväm att arbeta i. Jag använde den nästan ända fram till förlossningen, och den passar fortfarande efter födseln tack vare stretch och anpassningar."
"Overallen var det enda som var bekvämt när jag var gravid. Lyckligtvis är den lika bekväm nu, tack vare det elastiska tyget. Praktiska fickor och slitstarkt tyg."
Om Våronn arbetsbyxa

"Våronn-byxan är favorit-allroundbyxan. Stort sett alltid i bruk."
"Fantastiska plagg! Även om tanken är arbetskläder är de minst lika toppen som friluftskläder! Tummen upp och hejar på er!"
"Den här sitter otroligt bra, tål "allt", passar till det mesta av väder och tyget är också bekvämt. Jag vill helst köpa en till på en gång - den ser inte alls sliten ut och jag är rädd att den går ur produktion innan jag behöver nästa!"
"Har 2 Våronn arbetsbyxor! Det bästa jag har!😁 Nu har jag också fått overallen, jag ser fram emot att få prova den, men vid första anblicken är den precis vad jag önskade mig! Är stor/normal i storleken😁"
"Har båda byxorna, och de är helt fantastiskt sköna att arbeta i. Har nästan inte tid att tvätta dem, då de används hela tiden"
"Flor har de bästa arbetsbyxorna, är väldigt nöjd👍"
"De är bara helt topp att gå i. Du kommer inte att tro det förrän du har provat 😊👏
Väldigt bra byxa. Bra lårficka, bra i midjan med justering, skönt tyg och god rörlighet."
"Fantastisk att använda på förskolan."
"Den här älskar jag. Bra passform, bekväm, bra justering i midjan. 10 av 10."
"Fantastisk byxa. Önskar fler färger. Bra tyg, stretch och förstärkt. Bra med dragkedja längs vaden. Fickor på framsidan är lite svåra att komma åt."
"Skön! Robust och mjuk. Fickorna är lagom stora. Bra att den är hög i midjan."
Om Sjodna arbetsbyxa

"Sjodna-byxan är fantastiskt skön att ha på sig. Resåren i midjan gör den enkel att ta på och den känns bekväm. Stretchtyget bak gör den flexibel och lätt att böja sig i. Att det är vattenavvisande tyg på låren gör att man håller sig torr längre. Perfekt för trädgårdsarbete och fungerar utmärkt även som vandringsbyxa."
"Det är den bästa arbetsbyxan jag någonsin har haft i ladugården. Slipper bli blöt på låren vid skurhinkstvätt osv."
"Bekväma. Har Sjodna jacka och byxa, bra passform och bra resår. Roligt namn."
"Väldigt bra kläder för arbete i ladugården! Jag använder Sjodna byxa och jacka i mjölkstallet, och de är SÅ bekväma att ha på sig! Stretchmaterialet i byxan och den höga midjan gör att den sitter bra utan att strama när man böjer sig, samtidigt som den inte glider ner. Vattenavvisande tyg är också smart, för det blir ofta en del vattenspill vid skötsel av ladugården."
"Superbra byxa! Till och med gravidvänlig med bra och flexibel resår i midjan. Tål också lite regn och torkar snabbt."
"Superfina Sjodna! Perfekt passform, bekväm i alla konstiga positioner, dessutom är den snygg i färger och snitt! Byxa nr 2 beställdes snabbt!"




































































